czwartek, 29 sierpnia 2013

Patrz!

Nowy zwiastun równie słaby jak poprzedni, ale tym razem wy go obejrzycie, a potem ocenicie. Wiem jak trudno niektórym kliknąć w link... no ale cóż. Jeszcze jedno, moje wypociny będą dłuższe na żądanie i o wiele ciekawsze ( tak myślę). Następny za tydzień... albo później jeśli coś się wydarzy. Kocham Was a zwłaszcza dwie osóbki,które KOMENTUJĄ a nie to co reszta -.-.
P.S. Mam pomysł co do nowego bloga, już mam fabułę, pozostaje tylko wybór aktorki. Głosujcie na ankiecie. ----------------->

6 komentarzy:

  1. Trailer świetny, jednak za długi. Myślę, że dwie minut to max. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem;/ zjebałam... ale trudno kiedyś się poprawi :)

      Usuń
  2. Trailer sądzę że świetny co do aktorek to nie wiem mogę doradzić ci Barbarę Palvin moim zdaniem jest świetna i do każdego opowiadania chyba pasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej hej :) mam prośbę mogłabyś mi przesłać gdzieś ten ostatni rozdział? :3 bo nie wiem czemu ale na telefonie mi się nie wyświetla xd a komputer mam zepsuty i nie mogę zobaczyć :c
    ask.fm/Pysia14 (fb w opisie) ;) wyślij na cokolwiek jak możesz :d

    OdpowiedzUsuń