piątek, 3 stycznia 2014

Kochani!!!!!!

Dziękuje za prawie 15 tys wejść. Nadal Szok xd.Jestem wam bardzo wdzięczna również za komentarze, których jest maleńko ale Są! A teraz do rzeczy-,, kiedy nowy rozdział?'' o tuż jak już pisałam poprawiam go ciągle xd, i już jestem przy końcu, wiec pojawi się niebawem z czymś innym :P. Mam dylemat co do bohaterki nowego bloga, nie wiem którą wybrać :/, wybrałabym swoją Nine Dobrev ale to byłaby już przesada nie?
Eh tak więc piszcie w komentarzach, imię bohaterki, która Waszym zdaniem pasuje do Jb xD.
Love ya

P.S. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.
Wiem, że już późno ale no... za rok się nie spóźnię :D.
Macie jakieś postanowienia jak co nie którzy :)?
Jeszcze jedno Na Asku<====== jakbyście chcieli to możecie zadawać pytania również do bohaterów.



6 komentarzy:

  1. Weź Barbare Palvin, ona jest bardzo ładna,pełna energii i wydaje mi się, że pasuje do JB;)
    + czekam na następny rozdział i jak założysz to następnego bloga<3

    Życzę dużo weny;):**
    Pozdr.

    Natala xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Selena Gomez albo Barbara palvin

    OdpowiedzUsuń